Sunday, February 20, 2011

World.

So hey people :)

Hari ni kat mcd ada open day . i dont know either it was awsome ke fun ke . seriously i dont know . cause hari ni . duduk di counter sahaja . dpt break pun masa dah habes value lunch . so , hari ni tak pgg drawer pun , cause aku budak countet yang masuk paling last . err , kalau aku ckp pun korang tak fhm . haha . erm . hari ni kerja macam biasa . tapi agak stress bila ramai sgt customer and ramaii sgt orang yang berdiri di counter -.- haha . hari ni im trying untuk mintak berhenti jugak from my manager . but dia still macam berat hati je nak bg resign . so i guesss macam entahla . sumpah buntu and idk nak resign atau tak .

Erm , tadi yaya ili hajar ejad bayang ayoe dtg mcd :) walawehhhhhh . suka suka . they just get back from Semashur . pergi buat suprise party untuk syira . sgt sedih sebab aku tak dpt join . yelah . org dah bekerjayaa ni leceh laaa nak pergi situ sini . haha . aku rasa gembira bila dpt jumpa mereka . macam semalam lah bila madi , ikmal , ngn syamil dtg secara mengejutttt . rasa macammmmmmmmmm . WHAT ? Semashurian lah ! rasa macam mangat oh nak kerja . haha . aku mmg pelik sikit , semangat sekolah terlebih . i guess , life yang boleh suit dgn aku is life kat Semashur . A place where , kami dididik cara hidup seperti sebuah keluarga . macam siblings . macam tagline , SEMASHUR IS ONE BIG HAPPY FAMILY . hahahah .

Erm , dah mula dah merepek aku . so , okayla . gtg . night people :)

-Amirahbell