Thursday, March 17, 2011

Selamat Pagi Dunia .

hey :) actually , quite sometimes tak update blog , semalam update pasal bussiness je . aha . blog yang private tu pun sama , dah lama beta tak update . bukan apa , skrg ni just tules notes dalam Ipod . sebab malas nak type kat sini . HAHA . erm , hari hari makin bosan bila tak bekerja , tapi aku tak sepenat dulu dah . skrg ni nak keluar pun senang . tapi aku sumpah rindu kawan kawan mcd aku oh . tah berapa kali aku kena bgtahu , tapi aku mmmg rindu dyorg . tak tahu aaa dyorg rindu aku ke tak en . erm , hope dpt keluar reramai later . hari ni dah hari jumaat , esok sabtu dan lusa ahad , and pada hari ahad , IM AWAY . im going back to Semashur . haha . semashur takde form six aaa , ktorg ada solat hajat . erm and ill be in kl back on monday , but bfre balik rumah nak keluar dulu bersama farah al yaya . meh meh sape nak join sekaki . erm , rasa macam takut nak balik sekolah balik ohhhhhhh :( haha . bukan rasa terancam terhadap sesuatu , tetapi macam dah tak biasa dgn envi kot . errr , lagi satu . result mungkin akan keluar pada 23 mac -,- watafak . sumpah aku cuak gilaaa . hesh . berapa lah aku dpt . and macam biasa , masa aku PMR , aku bertekad , kalau aku tak dpt straight A's , malam tu aku tkkan online . so , SPM ni kalau malam tu aku tak online , means , aku tak dpt straight A's lah . hopefully segala usaha aku selama ni berbaloi . I want those blinkies A's . I need them . seriously :( umm , okaylah . gotta go . next post . bye :)

-Amirahbell