Tuesday, April 5, 2011

Assalammualaikum .

Currently , Im hoping that I was in Semashur right now . because , I miss them :( seriously !

1) weh weh rindu lah dekat seventhsaviours
2) rindu dekat adek adek dorm kindi tiga
3) rindu gilaaaaaaaaaaa nak lepak dgn girlfriend(s) razi satu saya
4) saya rindu kueh teow basah dan abc special kantin
5) rindu ayam masak merah dm
6) rindu rakan rakan lima iman :/
7) areena kamarudin atirah haris syira anuar <3
8) rindu homeworks yang bertimbun
9) errrr , addmths dan sir othman :(
10) rindu katel , shower , mussola
11) rindu baju sekolah yang dayang gosok . hehe
12) rindu nak gelak kuat kuat -,-
13) saya rindu hafidz badzli shah sgt sgt . faham tak ?

number tigabelas tu yang macam gedik nya aku ni . HAHA
biarlah . yang pasti , boleh putar balik masa tak ? saya tak puas bersekolah

-Amirahbell