Saturday, April 16, 2011

Okay , random :)

Assalammualaikum .
Post ni untuk kawan kawan blogger saya baca . Haha , pape tah -,-

1) Aqsa , ni ha aku posting malam malam . eceh . mana ada aku posting pagi pagi dah skrg . HAHA . erm , terima kasih kerana berterusan order dgn aku . hope bila kau dpt product aku , kau akan puas hati . hehe .

2) Yan , Yuyu , kuatkan smgt , tabahkan hati , kuatkan iman , tetapkan pendirian . and dga tau lagu langkah tercipta by Unic tu !

3) Ili Amirah , thanks gilaaa untuk cerita cerita hot malam tadi . HAHA , rindu kau doh .

4) Wani sayang , eh dont forget ha kita nnt nak keluar beli baju sesame ! haha , erm and bbdk mcd lain nnt kita kua awww , korang bila nak cuti ni ? hehe .

5) Azman azizan -,- makan wayang , bila bila ? cepat sikit boleh tak ? HAHA

6) Skue-ians , tak sbr nak jumpa you guys next week , haha rindu gilaa babeng .

7) Err esok bnyk benda nak buat doh . so selamat malam semua ! hehe ,

-Amirahbell