Wednesday, May 18, 2011

A few hours to go :)

Assalammualaikum .
Konvo konvo and konvo :)
InsyaAllah esok, bfre asar smp dah kut Semashur . after a few months tak jejak kaki kat sana . heee . erm , esok balik sekolah dgn paan , hannan J , and aqsa . bak kata Aiman , geng wangsa . HAHA , eh tak jugak , wangsa campur gombak sebenarnya . wee . Erm , semoga perjalanan kita semua selamat . InsyaAllah :)

And on this coming monday , Ill be away ,
away for a few months maybe ? cause nak pergi sambung berjuang . menuntut ilmu . doakan saya yea semua , Im going to matriks selangor . haha tempat yang paling aku tanak lah aku kena pergi . takpelah semua tu kan rezeki , dah dapat dekat Arau tu kau tanak , so pergilah selangor . hee . Erm , well . semuanya dah habes prepare kot , just tinggal beli stock je . HAHA . perut ni sentiasa lapar . Cewahh

Next ,
bila bercakap tentang kawan ni , bukan semua kawan itu adalah teman , kerana dalam kawan psti ada lawan . kan ? err faham ke apa aku ckp ? it is just , aku nak adalah orang tu kan sedar , yang semua orang nak yang terbaik untk dia , tapi dia sendiri tak nak tlg diri dia , bila kasik pendapat asek reject je . kenapa mesti macam tu ? kita kan dah lama membesar sama sama ? Umm , keep thinking*

And of course , saya rindukan hafidz :(
entahla . everything going down and sekarang lagi down .
Whoa , i was like macam 'sampai bila aku mampu bertahan?'
'kuat ke aku nak face semua ni?' I miss the old him , someone yang faham aku , always there for me when I need him the most . Erm , well aku tkt nak gi semashur actually , aku tkt aku nanges nnt . entahla . Ya Allah tabahkan lah hati aku .

Erm okaylah , till then :)
Adios

-Amirahbell