Friday, May 13, 2011

Wheel

Assalammualaikum :)

Tak semua yang kita harap dan inginkan akan jadi kenyataan .
Tak semestinya , kita baik dgn org tu , org tu akan buat benda yang sama jugak .
Tak semestinya kita sayang org tu , org tu syg kita balik .

Tapi takpe , semua benda berlaku ada hikmah tersendiri .
Redha dgn apa yang berlaku . Tabahkan hati , tetapkan pendirian , kuatkan iman .
Takde siapa yang boleh tlg kita melainkan diri sendiri .

Lately ni , bnyk benda yang berlaku dan telah menyebabkan otak aku begitu lah
bercelaru -.- dugaan yang menimpa macam tak putus putus , bnyk menanges dari
ketawa actually , just org je yang tak tahu . HAHA .

Lagi seminggu aku akan ke matriks , haha aku kena pergi benda yang aku tanak at
the first place , but disebabkan uitm arau tu , macam terlampau lah jauh , so im going
to matriks je lah ,itu pun after istiharah semua , Alhamdulillah itulah petunjuk yang Allah kasik.

Pray for me fellas :)
bak kata azam 'Happy Struggling' HAHA . -,- Erm,khamis depan kena balik Semashur
sebab ada konvo . Okay , bukan tanak pergi , aku mmg nak gilaa pergi konvo , yelah ni je lah
masa dapat jumpa semua , tapi aku takut konvo aku bertukar jadi kesedihan :(

Okay aku rindu dia , tapi dah dekat a few Weeks dia tak cntct aku , even sms
And suddenly , aku dpt cerita semalam , dia crush on balik dekat sorang junior aku ni .
tapi ada org kata cerita tu tak betul . aku sendiri tak tahu nak percaya yang mana .

Aku harap if betul lah kan , aku just nak tahu dari mulut dia sendiri . bukan dari orang lain
Please ? :| Im trying hard to forget him , aku nak mula hidup baru , but I just cant ! seriously .
Semalam dah genap eleven months we've being together .

Selama ni susah senang sama sama ,
rasa macam arghhhhhhhhh lah kan kalau dia just tinggalkan semua ni macam tu je .
aku faham , aku tak cantik , tak pandai , tua dari dia pulak tu . tapi aku ada hati jugak

Please -,- Im hurt . Do understand me .
Maybe , ni semua karma untk aku kot ?
yeah what's goes around comes around . what's goes up must come down .

Whatever it is ,
Dearself please be strong !

-Amirahbell