Friday, August 19, 2011

Holiday just begun !

Assalamualaikum , jyeah ! cuti dah start wee . haruslah gembira weh . matriks cuti awal seminggu dari orang lain , dont get jealous okay fellas ? haha , tapi bangun hari ni rasa lain lah . selalu bangun pagi dengar alarm sendiri blow me a kiss , then terus kejut dia , pastu dga alarm ain , sweet dream , dga alarm aleen pulak , pastu kejut teera zatie kak long dgn sha , sahur sama sama , makan roti , minum nescafe , sambung tidur sampai lah 6.30 , solat subuh baru gi mandi semua . hari ni bangun ibu yang kejut haha . rasa lain . itu tandanya Amirah Sariyati merindukan KMS ! duhhh , haruslah rindu kan? hati dah terpaut dekat KMS wokk . hihi bercerita pasal KMS , seperti yang si fizi ni cakap kat aku hari tu "bell , kawan kau bersepah kan?" haha aku mampu gelak je bila dia kata gitu . orang orang kat KMS ni semua best lah senang cerita , lagi lagi budak physics , wala dalam kuliah semua bising , seronok aaa gitu takde lah stress kan :) heee .


Dorang dua ni mmg suka band aku haha ! baju dorang mesti color sama 
aku mesti lain haha . jkjk . meet yaya and june :D and of course , aku sayang dorang .
hee . actually kami berempat yang lagi sorang tu fizi , tapi taleh letak gamba dia 
kat sini ats sbb2 yang munasabah . hee . kira kami berempat ni BFF gitu <3


Ni budak budak praktikum saya :)
SM2K1P1 , wee and now ktorg dah ada ketua baru si Farouq .
haha prak aku ni jenis yang malu malu je semua orangnya
tapi kalau kenal dorang betul2 dorang sumpah best gila weh 
aku mmg selalu kena menganjing dgn si shafika ,
dia tu mmg kawan gaduh aku aaa senang cerita haha .


okay okay ni pulak adalah my sweet little hunny dekat KMS :)
i do love them ! aleen sha ain miera and mosh <3
dulu aku dgn aleen dan mosh satu class time f5 , tapi takdelah rapat mana 
but then , since masuk KMS jadi rapat pulak .
aku dgn ain teman sekatil ! haha , dengan sha pulak , teman argue pasal charlie .
and shazmiera ashraf pulak kawan yang selalu kena band dgn aku . haha kesian dia .





okay next , meet Amir Hakim Md Nor . erm ni pulak si JPP
ni pulak kawan pasang surut , flow persahabatan ktorg pelik .
gaduh-baik-gaduh-baik-ENTAHLAH , haha !
yang pasti dia teman berbasikal saya . lama tak main basikal dah weh
ayo . haha . gamba ni time ktorg tga okay , time ni celebrate birthday mizah .

okay actually aku ada nak cerita pasal lagi sorang 
manusia yang setiap hari akan ada dalam kamus hidup aku ,
tapi nnt lah eh . next posting ke later later aa tapi .
haha yang pasti benda yang aku takkan lupa , dia kejut aku sahur kul 3.59 am !
hesh awak mmg uji kesabaran saya . haha , 

Alhamdulillah Ya Allah , 
You show me the right path , You bring me to a bright life .
:)




Life's too short to have regrets
So I'm learning now to leave it in the past and try to forget
Only have one life to live
So you better make the best 



biarlah orang buat kita , jangan kita buat orang . 
-Amirahbell