Sunday, August 28, 2011

Ramadhan , kita jumpa lagi yea tahun hadapan InsyaAllah :)

Assalamualaikum .

Aku lihat Ramadan dari kejauhan.lalu ku sapa ia," Hendak kemana? " Dengan lembut ia berkata, " Maaf, aku harus pergi, mungkin lama. Tolong sampaikan pesanku untuk orang yang bernama Mukmim. Ajaklah Sabar untuk menemani hari-hari dukanya, peluklah Istiqamah saat dia kelelahan dalam perjalanan Taqwa. Itupun Syawal ia sudah tiba. ". Ku lihat Ramadan pergi jauh. ' Ya Allah , apakah aku akan berjumpa lagi dengannya ? ' -posted by Azri Zikri Syahmi 


Semoga , kita bertemu lagi ya Ramadhan :) Ramadhan berlalu dengan pantasnya , InsyaAllah esok kita raya ! haha , tiada bulan seindah Ramadhan kan kan . Semoga kita diberi kesempatan pada tahun seterusnya untuk menyambut Ramadhan . Amin . Okay , naik je cuti ada lagi 5 minggu lepas tu FINAL -.- wosh , physics je ada 15 chapters . nasib lab semua dah settle dgn marks yang Alhamdulillah . tak tahu lah marks etics dalam lab aku macam mana , dgn selalu tak pakai kasut nya masuk lab . HAHA . selalu bukak kasut time buat exp . tapi lab reports semua okay . syukur :) erm , tu baru physics , chemistry maths sc comp lagi . wah ! saya cuaks . seriously . PSPM - pengulangan sijil pelajaran Malaysia . wah terima kasih lah kementeriaan . HAHA . erm , ada cerita sedih sikit . kuceng , jgn lah pergi jauh :( tapi maybe ni untk kebaikan kau jgk , tapi aku yaya june sayang kau ! kau nak ke pergi tinggalkan kami :( erm , zik tlglah pujuk kuceng please please ! fuhh :S erm okaylah nak solat , bye fellas chiow

-Amirahbell