Saturday, August 13, 2011

Selamat Pagi Dunia :)

Assalamualaikum .
Wah awal pagi muka Amirah Sariyati dah terpampang dekat bilik pelajar sebab nak online . HAHA . pagi tadi sahur dengan budak praktikum . seronokseronok . haha . firstly nak cakap "Happy Birthday to Natasha Johanif :D" selamat menjadi lapan belas sayang . take care , May Allah bless you , long live and goodluck in everything you do . InsyaAllah Ill always pray the best for you okay? btw , bell nak tasha punya macaroon dgn oreo cuppies . hihi . yumyum ! okay next , another few days to go , then GOMBAK ! wootwoot , cuti raya cuti raya wah seronoknyaaa . hihi . for almost 20days okay? jgn jeles eh . haha . then lepas raya dapat result UPS . itu yang terbaik -..- i hate it , seriously . cuak gilaaa dengan jawab maths soalan senang pun blur gilaaa , lepas tu jawab chemis tahu macam mana nak buat tapi salah masuk nilai , physics part yang tak baca lah yang masuk , english punya grammar bertabur , sc comp pun macam tak tentu hala . wah bengong kan aku ni? hesh . Cuak gilaaaa . pointer tu weh . orang kata UPS je , 10 percent je . coyyyyy , 10 percent tu banyak wook ! jangan mainmain adess . yang pasti saya balik cuti nnt saya nak pergi shah alam , nak pergi jalan tar dan nak pergi tgk spykids ! hihi .

I love examination rather than classes ,
I love pencil rather than pen ,
I love slippers rather than shoes ,
I love heels rather than flat shoes ,
I love baju kurung rather than jeans ,
and of course , I love you rather than him :)

thank you sebab hadir dalam hidup ni , even just sebagai kawan . tp kawan yang sentiasa ada tak kesa susah ke senang , eventhou just jadi jam loceng je dalam hidup kau , tapi jam loceng pun bermakna untuk permulaan hari semua orang , aku bersyukur dgn apa yang aku ada sekarang , Terima Kasih Ya Allah kerana munculkan dia dalam hidup aku , Amin :)

maaflah banyak merepek di atas , time to sleep , byebye fellas <3
-Amirahbell