Friday, September 16, 2011

No more raya , it's PSPM fever !

Assalamualaikum ,
Sorry for the late newest posting . Busy gilaaa lately ni . Khamis baru ni smp rumah pukul 10 malam ! woot , bayangkan lah saya berada di dalam bas selama 5 JAM -.- semua jalan jem . Seriously shittos . haiyaaa but takpe lah at least dah selamat sampai rumah kan ? :) okay , skrg ni dah takde masa nak fikir pasal raya lagi . dengan result UPS yang kurang memberansangkan actually . tapi takpe , UPS tu 10% je , congratulations untk semua yang pass dgn flying colors . ada sedikit unsur jeles di situ , tapi takpe . takde rezeki . at least , you have tried yr very best kan ?

okay next , skrg dah strt extra class , macam maths tmbh masa sikit lepas waktu class sebenar , sebab maths still tak cukup 7jam . err , lepas tu rabu lah kut jadual paling pack , class smp 7pm , sebab saya ni kan bodoh chemist , so sy ada chem care . tapi takpe . tu untuk final woot ! erm , jadual muet dah keluar tau , then then speaking test sy beberapa minggu dari sekaranggggg . my speaking test will be held on 18 of october . yang paling malang , speaking test sy adalah pada jam 7.30 Pagi -..- selalunya 7.30 Pagi tu aku tak mandi pun lagi wehhh . adess . nasib badan :S

Minggu baru ni , terlampau banyak tangisan .
Sampai tak sehat dibuatnya . hesh , tapi malas lah nak cerita pasal tangisan ni , letih letih . haha . erm , yang penting aku dah mintak maaf . suka hati anda lah nak maafkan ke tak doh . kau tu touching macam perempuan tahu ? lek lah aku kawan kau je kot , tak payah nak bengang sgt dgn aku macam aku ni awek kau . bullshit lah kau ! tapi macam biasa lah , ada seorg tu yang akan dengar aku nanges . haha , kesian kat sorang Hamba Allah ni , tapi dia dah kata apa apa semua jgn lupa cite kat dia , sebab tu lah aku cite . kebaikan kau tu buat aku extra extra suka kawan dgn kau . thanks :)

okaylah , mathematics tutorial , here I come . Adios
-Amirahbell