Tuesday, November 8, 2011

The real facts :

Assalamualaikum :)
Okay , esok InsyaAllah back to the plan , saya dan botetcomel akan ke Aquaria . Okay Kuala Lumpur tunggu saya . haha ! rindu nyaaaaaaa . Fuhh , Sabtu dorang ajak pergi Semashur , jawapan aku Tidak ! , bila mereka pujuk aku tak tahu nak bg alasan apa . mmg betul pun aku sabtu ada hal , mak aku mintak tlg sikit . And the truth and the real fact is aku tak cukup kuat nak face semua org kat sana . Bukan sng nak terima kenyataan . Entahlah , being betrayed sangat sangat lah sakit . Tolonglah faham . Huh . And untuk plan hari ahad which mereka akan ke Banting untk tgk kakom pulak aku still Kiv , entah nak pergi entah tak . Nntlah fikir . Okay either on Monday or Tuesday nak gi Prima , gi tutti fruitti and karok ! JYEAH , love it . Ni time nak lepak ngn bbdk gombakkk . hoho . Seronoklah cuti kali ni , sebab banyak keluar ! haha yelah dah berbulan tak keluar -..- hikhik . Erm , tapi risau 19hb ni MUET and tak prepare pape pun lagi atoyyyy . Btw , aku nak cakap aku ni orang yang suka tgk cerita Asean rather than Malay punya drama . Ni antara latest cerita asean yang aku tgk , (Sorry lah most korea) HAHA

1) My Girlfriend Is Gumiho


2) Dream High



3) Baby and Me 




Dan ni antara drama yang aku terlepas finale episode ,
alih alih bila balik rumah dah tuka cerita lain -..-
(Siapa ada finale episode tlg pass kat aku ,
ni kes malas nak tunggu loading kat YouTube :P)

1) Marimar

2) Nikita


3) Ada satu cerita cina kat 8Tv , kul 1pm selalunya .
Lupa dah tajuk apa . HAHA . 

Okaylah , Im done . Chiow . Maaf post tak menarik :P
-Amirahbell