Sunday, January 22, 2012

Kalau bosan , pergi search dan tonton :)


Selalunya orang akan start gilaa korea after tgk BOF , tp kira aku
ni outdated sikit sebab aku tgk BOF dah lambat , haha . tapi takpe 
just cerita ni bestnya sebab Gu Jun Pyo (first hero) which is gilaa sayang towards 
Jan Di (heroin) dia sanggup buat macam macam untuk Jan Di , plus 
cerita ni aku suka because ada Kim Bum ! 


Heartstring ni aku tak tgk sgt , just tumpang tgk bila member duk leka tgk
tapi yang best untuk cerita ni , is lagu dia yang sgt banyak and semua sedap .
suara Yong Hwa (one of CN Blue member) serious sedap . hikhuk . 
lagu yang aku paling suka lagu See My Eyes and I will forget you .
lagu I will forget you tuu Park Shin Hye yang nyanyi , lagu tu sedih . 
Ha lagu tu ada kat post aku bfre this and jadi backgroun music for aku 
punya blog gak , tp yang tu CN Blue punya version . 


Cerita Makarel Run ni still dalam tontonan aku .
cerita dia pendek je , dalam 8 ke 9 episode je . 
setakat yang aku tgk , bestlah , cerita ni lawak :D


Playfull kiss ni pulak , cerita pasal Ha Ni (heroin) yang sentiasa berusaha untuk
dapatkan si hero (lupa nama) haha . erm , bolehlah cerita ni kira best lah jugak .

okay , tu sedikit sebanyak review .
so apalagi kan tga cuti panjang . ayuh tonton !

-Amirahbell