Wednesday, January 25, 2012

Sorry for making a gap

Assalamualaikum :)
terima kasih sebab selalu ada dgn aku sepanjang susah senang aku . yes aku akui aku yang buat gap kita tu makin besar . aku mintak maaf sgt . aku terpaksa harap kau faham . aku sdg belajar hidup tanpa berharap kat kau . tanpa berharap kau jadi aku tempat menanges tempat susah senang aku , tempat aku pinjam report physics , tempat aku makan magnum and untuk mengelak dari kau jadi sebab kenapa aku tersenyum . aku sayang kan persahabatan kita tapi kau pilih jalan yang kau jumpa selepas kau berjaya , dan kau tinggalkan aku di jalan pada hari pertama kita jumpa dulu .walau apa pun sebab kau tapi kau mesti ingt aku jugak adalah org yang bersama dgn kau from you are nothing till now you are something sayang . takpe lah asal kau bahagia . all the best .

-Amirahbell