Saturday, February 18, 2012

Le exact thingy is we are not meant to be together

Assalamualaikum .
Hari hari yang dilalui semakin mencabar bila dah cecah 19 ni . haha Alhamdulillah sampai saat ini aku masih berada di kehidupan yang sementara . Terima kasih Ya Allah kerana masih memberi kesempatan kepada aku untuk terus menjadi khalifah di muka bumi ini . as ada yg tahu ada jugak yang tak kan , on the past 15th feb was my birthday :D and , terharu gilaa sebab kkwn kat matriks buat suprise party . weehoo . i was just like okay sgt terharu dan i love you guys seriously :* thanks for those yang msg , walling , call wish bday saya . Gu-Ma-Wo <3 <3

Okay next , on last sunday . he gave me call and after a long talk , it seems like hati dah terbukak sikit nak kembali macam dulu balik so , on the next monday morning aku text dia and ckp 'bagilah peluang , ruang dan masa untuk aku betulkan semua ni balik' and he didnt reply ma msg -..- i feel like dia still mrh aku . so i decided to write a letter to him . a long long letter , and content dia pun aku ingt2 lupa dah yang plg penting aku ckp kalau betul nak macam dulu balik jumpa aku kat koop malam tu , and on tht particular night dia dtg . mcm mcm diborakkan , dibincangkan , diselesaikan dan akhirnya kami baik semula .

Alhamdulillah -

TAPI hari yang cerah tak sepanjangan cerah kan?
dan hati yang menyayangi tak semestinya kekal menyayangi .

3 minggu lebih hampir sebulan aku melarikan diri diam tanpa khabar , aku rasa aku dah cukup kuat untuk tidak lagi ada dgn kau . bila kau dtg aku cuba untuk hidup seperti dulu semula , tapi dalam masa yang sama aku cuba berpijak di dunia realiti bahawasanya kita cuma kawan baik bukan sepasang kekasih . bila ditilik setiap saat yang mendatang skrg , tak macam dulu lagi . kita berdua dah sgt jauh dari landasan kita yang dulu , kita mmg dah sgt lain . kita banyak dah berubah . kita banyak diamkan diri . entahlah aku rasa mmg betul cukup smp kat sini je . aku bukan tak nak berkawan dgn kau cuma aku rasa aku perlu pergi supaya aku tidak lagi bermain dgn perasaan aku sendiri . aku mintak maaf , kali ni bukan lagi cubaan melarikan diri tapi ini pasti dan ini satu tekad . harap maklum .

-Amirahbell