Thursday, March 22, 2012

A few weeks left

Assalamualaikum :)
there's so much happend lah lately ni tapi semuanya tak sempat nak update haha. being too busy lately ni. erm dah sebulan dah gaduh besar dgn fizi smp hari ni tak bercakap2 woot -..- erm yaya dgn june sorry aku tahu korang mesti macam tak seronok kan kita empat dah tak macam dulu lagi tapi serious talk I wont let my ego kebawah sebab dia ! haha sorry. erm aku dgn king pulaks err macam tu lah hari tu ada lah calling tp tu pun sekali je , last week hari jumaat and mcm biasa bila jumpa bukan tegur pun maaf king ! bukan tanak tapi still aku sgt sedih dan still aku perlukan masa instead pasal kau dah list yr hunny tu as yr partner kat fb lagi lah buat aku sedih seriously Im happy for you my bff because both of you guys are back together as a partner but then still Im crying so loud deepply inside. okay dah dah , next baru baru ni aku masuk public speaking haha dulu masa darjah 6 pernah lah masuk pidato daerah and masa form3 pidato interhomeroom time mtaq tuptup dpt masuk public speaking masa umur 19 haha kelakar kan. even tak pergi final still thanks lah dkt mr choo sbb pilih aku so then aku dpt lah sedikit sebanyak pengalaman baru :) well aku dah sebulan lebih tak balik and of course aku homesick rindu rumah rindu malis rindu TF rindu gombak :( erm sabar bell kuatkan diri demi final ! okaylah chiow sayang semua hahaha .

-Amirahbell