Thursday, May 3, 2012

#Bestfriend

Assalamualaikum :)
Pagi2 dah mengupdate . HAHA . Rindunya KMS :(

Okay pagi ni just nak share benda yang tak sure best ke tak . haha
Alhamdulillah , syukur sgt sebab Allah tempatkan aku kat bumi KMS .at the first place aku mmg tanak pegi matriks , sng cerita bila org sebut pasal matriks aku terus macam anti gila lah . tapi bila dah dekat sana sendiri , Alhamdulillah dpt sesuaikan diri semua . kawan best , lect best semua nya best lah Alhamdulillah :) So masa aku memula masuk KMS , aku dah ada someone , tapi dgn aku yg buat hal (sbb tak percaya kat dia) , suddenly , after one week aku kat sana , aku dpt tahu dia dah together dgn org yang aku kenal jugak , aku tak sure sejauh mana relationship dorang , tapi aku sgt sedih , aku down , smp aku jatuh sakit . nasib kat sana ada kawan2 yg selalu support aku. sampai satu hari , aku kenal dgn K (Bukan nama sebenar) ni , dia kwn yg aku knl time orentasi , first time jumpa dia , aku selalu terfikir mana aku penah jumpa K ni , kuat hati aku ckp , dia pernah wujud dalam hidup aku sebelum aku masuk matriks lagi , what a small small world kan ? siasat punya siasat , rupanya betul dia mmg penah wujud dalam hidup aku , tapi apa watak dia sebelum ni? panjang sgt kalau nak cerita , so better benda tu tak payah cerita sebab bukan main point sgt. Since aku kenal K , aku jadi sgt kuat . aku dpt rasa perubahan sgt , dari seorang yg suka nanges , aku jadi makin ego . dia selalu marah aku kalau aku nanges , dia yang selalu bagi support . kira ktorg berkawan baik. hari hari di temani suka dan duka dgn K. ktorg sgt rapat dalam phone , tapi kalau jumpa face to face kkdg tak tegur pun , sebabnya aku yg sll mengelak dari dia , aku tanak org tahu kami berkawan baik sebab K sgt hot kat KMS . aku segan , sebab aku org yg biasa je kat KMS. kalau ktorg jumpa pun , kebetulan time tu kat cafe ke kat koop tga org tak ramai , so org macam biasa2 je . tapi since dia join kakom , dia berubah , banyak benda yang berubah pasal K , dia jadi lagi HOT dan ktorg dah semakin renggang . kalau dulu everynight calling , gossip borak semua dulu , tapi lepas kakom dah kurang. dga khabar K ada scandal dgn sorang girl ni , cantik orangnya.Erm , tak payahlah nak cerita panjang tentang relationship dorang . itu pun K tak  cerita kat aku , buat aku rasa sedih . Ye lah , kata kawan baik? tapi takpe. "Everything happended for a reason" kan? so no matter how , Ive to keep stronger . Alhamdulillah , hari last kat KMS , 26th Apr , ktorg jumpa and pesan2 kat each other , mintak maaf semua . Konflik yg ktorg face before ni , rasanya dah 0-0. Erm , thanks sgt K sebab jadi kawan aku . tapi aku mintak maaf sebab aku jatuh hati kat kau . benda tu buat kita jadi lain kut? terima kasih kasik pinjam telinga kau dga masalah aku , aku akan ingt semua nasihat kau . Goodluck in future okay ! Semoga kau dpt Dr. macam mana yg mama dgn abah kau nak :D kalau dapat pegi Unimas tu , bgtahu . (act aku sedih bila tahu kau apply unimas) HAHA


Time Kakom 2011


Final day in KMS 2012

We have being besties since 4th June 2011 till Jannah InsyaAllah :')

I do miss our old days ,
-Amirahbell