Monday, June 18, 2012

La Tahzan

Assalamualaikum :)


Ni gambar arwah atuk , Aidilfitri tahun lepas

Semalam genap seminggu atuk pergi. atuk pergi menemui Ilahi. Dari kecik smp besar , mmg selalu dgn atuk. masa kecik kalau ibu tak sempat nak amek kat tadika atuk dtg amek bawak balik rumah nenek. sama jugak masa dah masuk sekolah rendah. masa tahun 2003 atuk kena strok. atuk dah ada strok for 9 Years. dan rupanya tahun ni puasa raya semua dah takde atuk.

Atuk,
damailah di sana. semoga roh atuk dicucuri rahmat. sampai satu ketika mira pun akan pergi macam atuk jugak. maafkan segala kesalahan mira. mungkin di suatu sudut mira tak mampu jadi cucu yang baik tapi terima kasih atuk atas semuanya. bila baca diari atuk , banyak atuk tulis pasal kejayaan mira. mungkin bukan wang ringgit atau kasih syg yg melimpah ruah yg mampu mira kasi. tapi dgn kejayaan mira atuk nampak gembira Alhamdulillah.

Ya Allah,
macam macam benda terjadi lately ni. ternyata aku tak kuat Ya Allah. Aku mohon kau beri aku petunjuk jalan yang lurus jalan yg engkau redhai. aku tak terdaya Ya Allah. Ampunkan segala dosa2 ku Ya Allah. Ya Allah sesungguhnya engkau menduga hamba yang engkau kasihi. Aku bersyukur menjadi sebahagian darinya. Ya Allah,aku tak tahu knp semua ni berlaku. aku rasa aku dah cuba yg terbaik. Ya Allah aku mohon jawapan dan petunjuk. Terima kasih Ya Allah :)