Thursday, July 26, 2012

Seminggu sudah

Assalamualaikum :)
and , A very

Di harap semua readers di dalam keadaan yang baik belaka :) hihi InShaaAllah. Keadaan yg sihat mampu menjamin kita untuk terus beribadah kepada Allah InShaaAllah. Mood pagi ni kurang memberansangkan sebabnya malam tadi tidur lambat makanya liat lah untuk bangun Sahoor tadi. Umm. Saya tertarik untuk berkongsi satu tips dengan rakan blogger di mana, salah seorang dari teman dari kaum Adam, telah berkongsi tentang rahsianya di bulan Ramadhan rahsiannya bukan apa cuma, bg sepanjang bulan mulia ini dia telah membuat satu workbook untuk semua kegiatannya di bulan Ramadhan. Apa kata saudara/saudari juga turut membuat workbook demikian? dengan itu InShaaAllah kita mampu menjaga ibadah kita sebaiknya. Workbook ni sebenarnya boleh di buat dalam pelbagai bentuk , mungkin ada juga yg memikirkan bagaiman untuk memulakan cara untuk membuat workbook ini? jangan khuatir saya akan posting-kan lebih info tentang workbook ini pada entry saya akan datang. InShaaAllah. Di mana , saya pula cuma mencatatkan di dalam buku catitan,my not so diary haha tentang semua aim saya sepanjang bulan Ramadhan ini,Alhamdulillah setakat ini aim saya tu masih di dalam keadaan yg baik dan masih menurut :) Alhamdulillah. okaylah,sampai di sini saja. InShaaAllah berjumpa di lain masa hihi. Semoga Allah menerima ibadah kita Amin :')

-Amirahbell