Wednesday, October 10, 2012

Terlampau banyak nak diperkata.


Assalamualaikum :)

Hari ni dah masuk lebih kurang 1 bulan lebih duduk dekat UM. wah kejap je kan? Erm. Banyak benda baru yang aku rasa yang aku alami. Yang pasti setiap hari,pasti ada saaat yang buat aku teringat dan rindu sgt dekat KMS. Mungkin ada segelintir akan cakap. "Semangat gila nak rindu matriks wtv" Tapi, bagi aku dekat Matriks adalah satu detik aku mula bangun dari kekalahan lalu dan buat aku kembali ke trak dan melakar sejarah baru. Jujur aku katakan,aku rindu sgt dekat kawan-kawan matriks :( Jauh sgt dah semua orang. Aku harap persahabatan yg terjalin walau pun sekejap akan terus kekal dan terus mekar dalam hati. Ecewah puitis gila -,-

UM? UM pun best je! haha. kat sini hari hari turun riadah. rajin kan? Kawan kawan semua baik, best cuma biasalah aku kan cepat terasa hati,and sometimes ada je yg aku terasa tapi malas nak fikir dalam dalam. kan? just let it be. lately ni aku sgt busy dengan macam macam hal. dengan projek kolej,projek UM,futsal bla bla bla bla. Aku agak down actually,aku rindu zaman aku kat matriks,busy busy jugak tapi still ada masa nak revise everything. tapi skrg,kena rasa sehari tu macam singkat gila -.- aaaaaaa tension tau! Cuma,aku tahu Allah pasti beri kesempatan dekat aku untuk siapkan semua tugasan aku dgn baik meskipun aku busy. InshaaAllah :')

Erm. Apa lagi? Oh ye. Dah masuk dua minggu kot dia pergi. Dah jarang jugak contact. aku cuba faham. tapi sampai bila? sampai bila Im the one tht's need to understand,to keep inside,to be stronger than before. Till when? Aku tak tahu lah apa lagi aku patut buat. Takpelah sabar tu je yang aku tahu cakap -.- kenapa? aku cuba move on tapi bila aku dah jauh,dia pasti akan balik. macam kes biasalah =.= tapi tak tahu lah kali ni. 

"Ya Allah andai benar dia jodohku,Kau satukan kami dengan satu ikatan sah kelak,andai sebaliknya,Kau peliharalah hati ini dari terus mengharap cintanya dari terus 
berfikir  tentang dia. Amin"

Hujan di hati,
-Amirahbell