Thursday, November 15, 2012

Alhamdulillah :)


Assalamualaikum , dan tak terlambat untuk saya ucapkan Salam Maal Hijrah kepada semua umat Islam. Tahun baru, azam baru,pendekatan baru. Yang mana buruk kita baikkan dan yang mana baik,kita tingkatkan lagi. Semoga syurga Allah buat kita Amin :) Tidak banyak yang boleh dikongsikan kerana keadaan kesihatan yang tidak berapa stabil menyebabkan tidak terdaya untuk meluahkan semuanya di sini. Cuma, saya berharap agar Allah sentiasa memberi saya ketenangan hati dan jiwa serta emosi dalam menjalani hari-hari saya di Universiti Malaya. Saya hanya seorang siswi tahun 1 yang terlampau banyak yang perlu saya pelajari. Seawal usia 19 tahun hidup di tengah kota yang banyak baik dan buruknya. Semoga Allah sentiasa memberi perlindungan kepada saya dan memberi jalan yang terbaik buat saya. Amin.

With Love,
-Amirahbell