Monday, January 7, 2013

Permudahkanlah

Assalamualaikum :)
Dear readers! hoping that who ever read this post is always in a good condition then. InshaaAllah.

Exam? hmm.
Dua tiga benda berlaku buat aku nampak yang Allah permudahkan jalan ku. Alhamdulillah. Ingat, bila kita ingat Allah, Allah pasti bantu kita. percayalah.


There's 3papers left. and then the holiday will begin. hmm. risau sebenarnya. tak senang duduk selagi exam tak habis dan tak dapat result. KKM? macam .... okay tapi risau pasal carry mark untuk presentation. hmm then, APK? macam keliru dan aku tahu ada careless mistake. ADEA 1114? uuuuuuu tu, soalan pasal iklim tu rasa tak cukup masa, rasa sedih sebab idea macam kurang sebab otak dah letih KOT. entahlah what ever it is, Ive tried my best. USAHA-DOA-TAWAKAL. kan? harap sgt, lagi 3 papers ni mampu bagi aku tersenyum hmm dan dpt bagi aku senang duduk sikit masa cuti hahaha. goodluck to whom yg still ada papers. gap to next exam, 8 hari uuu. so saya di rumah skrg. haha. k lah, gotta go. Till then. 

xoxo,Publish!
-AmirahBell