Thursday, February 7, 2013

Dalam kegembiraan tercalit kedukaan?

Assalamualaikum :)
Alhamdulillah masih diberi kesempatan untuk bernafas hari ini. Terima kasih Ya Allah.

Sumber : google.com

Saat dan waktunya telah tiba. Alhamdulillah. Aku bersyukur,Terima kasih kurnian-Mu ini sungguh tidak ternilai. Aku sedikit kecewa,sebab ada satu paper ni dpt B- yg aku jangkakan lebih tinggi dari itu, namun itu tidak meletakkan dan tidak menjanjikan bahawa aku tidak mampu untuk terus berjuang di 6Sem lagi. Aku tetap bersyukur, sesungguhnya Allah mengetahui apa yang terbaik untuk setiap hambaNya. Ini jalan ketetapanNya, aku terima aku redha, Terima Kasih Ya Allah :') 

Cuma,saat aku berkata aku gembira, namun dapatku lihat disegenap sudut lain, ada sedikit kesedihan. Namun tak perlulah aku ceritakan lebih lanjut. Hmm. Kuat bell kuat! InshaaAllah.

Okaylah,
Keep Stronger Than Before
JazakaAllah.
-Amirahbell