Tuesday, February 15, 2011

Alhamdulillah :)

Selamat hari lahir untuk diri sendir :) HAHA , dan salam maulidur rasul untuk semua . Erm , aku bersyukur kerana tahun ni birthday aku sama dgn sambutan maulidur rasul . Ada hikmah di sebalik semua kejadian ni . apa yang aku nak skrg is , open a new chapter and forget past . maksud forget past tu is not about forgetting my friends , and those memorable memories . it is just , something like aku kena pandang ke hadapan . sentiasa menghargai apa yang aku ada depan mata , bukannya sekadar mengharap kisah lalu jadi kembali . mungkin aku je yang fhm semua ni . huh . Haha . Erm , thanks kepada semua yang wish birthday aku . haha , ibu semalam buat cheese cake yang sedap gilaaaaaaaaaaa . Ahaha , jgn jeles nokkk . i received a lot and lot of wishes kat hp , fb , calling and so on . thanks people . and , to kkwn mcd . gilaa aaa korang tadi . haha . terharu gilaa . tadi , tlg aku buat kerja semua especially nadia ngn wani . patu lepas kerja kita gi ice room , makan ice cream , and tak sangka khalida punyaaa suprise aha . khalida ajak man ngn adib sekali celebrate birthday aku . and untuk nurul , thanksss untuk hadiah tuu :) suka suka . enjoy lepak ngn korang . sayang semua orang :)

-Amirahbell