Monday, February 14, 2011

Today,

hari ni , pergi Semashurrrrr :) and dah balik pun . even sekejap . tapi bermakna . went there with botet and hanyn . tapi mereka tidur sana . aku pulak have too balik rmh cause esok kerja open . WT -.- malas gilaaa aku nak kerja , er tapelaa . dah nak resign dah pun . Err , tadi takde pun jumpa hafidz ke apa , cause ibu dah pesan pergi semashur takleh jumpa dia . so kena lah ikut :) haha . bajet aaa aku ni * erm , tadi smp smp , terus gi jumpa adik adik dorm . aku terkejut kerana mereka menyambut kedatangan aku kat dorm dgn meriah , mereka peluk macam tanak lepas . gilaa rindu namanya tuu . aku pun rindu korang gakk . even tak bnyk spend time together , tapi kita semua actually rapat je . kan kan ? tadi take photos dgn dyorg semua .patu lepas asar , turun training . haha . dah lupa lupa gakk aaa nak main . tapi still boleh cnduct dyorg . aku tade laa hebat mana pun . but , boleh laa sikit sikit . aku sgt bersyukur cause dpt jumpa adik adik dorm dan teamates aku tadi and dpt jugak jejak kaki kat Semashur , selepas a few months tinggalkan tempat tu . hoping tht , dpt pergi lagi nnt . Alhamdulillah semua berjalan dgn lancar hari ni . Thank You Allah :)

-Amirahbell