Sunday, February 27, 2011

Ar Razi Satu :)

Tajuk entry macam =.= eh bell apesal kau tls pasal razi ?
sdgkan kau VIVA :D haha . okok macamm ni lah yea ,
semasa SPM , sy telah berpindah ke dorm Ar-Razi satu bersama
rakan rakan yang lainnn . sila lihat gambar di atas , itu antara 
kawan kawan di dorm saya :) bukan nak bangga , tapi dorm
kami sumpah macam apartment . kan kan ? HAHA

meh meh sini , sy bagi tahu apa yang sy rindu ;

1) saya rindu siti hajar tidur di sebelah saya :)
2) saya rindu nak dga izyan nafisa gelakkkkkk
3) saya rindu nak dga lawak syu yang berkualiti 
4) saya rindu air ribena yang atikah sani buat untuk kami semua
5) saya rindu kucing yang syabat punya tu =.=
6) saya rindu nak main Ipod Ili 
7) saya rindu nak paww stock yaya dan botet
8) saya rindu nak dgr lagu bersama korang korang .
9) rindu nak tgk tv malam malam buta dgn mas 

banyak lagi aaa ! sesiapa yang takde nama tu , aku
rindu gakkkk lahhhhhhhhhh :D aku sayang semua kawan kawan aku 

-Amirahbell