Saturday, February 12, 2011

Hockey .


Esok , insyaAllah . jika tiada aral melintang . aku dgn hanyn akan
ke Semashur seindah nama . nak tgk bbdk juniors ni training hoki .
haha . aku main hoki dah lama dah . since form 2 . kira kira dah 4 tahun macam tu .
tapi penah sekali je main game Sbp . nak tahu sebab apa ?
cause , setiap kali aku nak maen game Sbp ,
ada je halangan . masa form three , my parents tak ksk main Sbp sbb
nak Pmr and bfre tu aku dah gi main game Negeri .
masa form four nak main game Sbp , tapi kene pergi camp Prs Sbp .
masa form five pulak , dah lebih had umur . so , last time aku 
maen game Sbp , masa form two laaaa .
yang setiap tahun tak pernah miss ialah bila
main game Daerah :) haha . game daerah macam kacang je =.=
cewahh , berlagak gilaaa ! haha . tapi last year dpt gi pemilihan game negeri .
tapi tak terpilih . ala , aku lopek aaa . bukan hebat mana pun even dah lama main .
erm , but seriously main hockey ni enjoy gilaa bila teamates best macam time 
form threeee :) rindu masa giii Pandamaran lawan game negeri . haha .
okaylaa , nak bersiap . going to kenduri kahwennn . Toodles .

-Amirahbell