Saturday, February 12, 2011

Home :)

I just get back from working .aha , now it's almost 1 oclock in the morning . penat gilaa weh :S hesh . im going to resign for about a few weeks more . cause kerja tu is so penatttt lah . and really dont have much time for myself . penat lepas SPM pun macam tak habes lagi . lagi pun in few weeks more , result SPM dah nak keluar . so bttr kena strt balek driving class and so on . kalau dah kat U nnt ,dah susa nak buat semua tu . err , dah U ? ceyt . cuak dohh . reality nye hidup sebagai dewasa ni susah . I miss my high school time . I miss my saviours , I miss my family in Semashur :( InsyaAllah this coming monday , im going to Semashur , nak tlg tlg mereka practice hockey . haha . bukan coach okay ? just membantu . macam ili kata , dah lama aku tak pgg stick . haha macam mana tu ? :P Erm okaylaa . itu saja untuk masa ni . gotta go people ! Adios :S

-Amirahbell