Friday, February 18, 2011

Kenapa ?

okay , ini bukan kenapa tak percaya ehh . tapi , kenapa customer are always right ? bukannya workers are always right (ni tagline yaya) . HAHA . bukan apa . tapi en , aku rasa kalau aku jadi customer aku takde laaaa kerek sgt -.- tapi apesal laaaaa aku lately ni asek dpt amek order customer yang kerek ! -.- aku malas nak cerita pasal tadi . haish . memang menyirap laa aku . tak fhm aku . mungkin entry ni akan jadi issue . tapi nasib lah . aku cuma nak meluahkan apa yang aku rasa . even pun org tu sekadar amek order anda . akan tetapi silalah hormat . hormat menghormati tu kan satu benda yang baik . betul tidakkkk ? ni kkdg rasa macam nak cekik org org tu pun ada . ape daaaaaa -.- okayla . nak tidur dah . night people :) harapnye esok lebih baik dari hari ini .


-Amirahbell