Thursday, February 17, 2011

Hafiz :)

Haha , adakah sesiapa akan terkejut dgn tajuk entry hari ni ? kahkah . yang pasti , ejaan hafiz tu lain lahh . so hari ni nak bercerita tentang . saya dah tergila gilakan lagu awan nano ! :P haha , tadi nak letak video dari you tube kat entry ni , tapi ken apesal blogger yang baru ni macam pelik -.- tak kuar pun video nye , tapi takpela . takkkan laa org tak tahu lagu awan nano by hafiz Af7 ni en ? aku selalu dgr lagu ni kat radio , tapi takpernah tangkap siapa yang nyanyi . smp laaa si ibrahim kat tempat kerja aku ni asek laaa nyanyi lagu awan nano ni . aku tny aaa dia semalam , weh brahim lagu ape kau nyanyi tu ? patu dia ckp lagu awan nano . aku tny lagi , siapa nyanyi , dia ckp hfz af . erm , so bila dah dpt tahu . terus laa beta giiii download :D suke suke ! okayla , bye ! :)

-Amirahbell