Wednesday, February 16, 2011

So , What's Next ? :)

1) Thanks to those people yang wish my birthday :) I really appriciate it . And Now , Im 18 :D hahahaha .

2) Kenapa setiap kali birthday aku ? Mesti ada benda yang menyedihkan . Err , dah dua tahun berturut turut macam ni . tapi aku rasa tahun lepas punyaaaa lagi macam =.= Aku selalu tak dpt apa yang aku harapkan . but at least tahun ni kira ada kemaafan jugak laa untuk orang itu . tapi last year . gaduh besar kot . haha . kalau kau baca ni , kau mesti ingt apa yang jadi masa celebrate birthday aku yang ke 17 kat klcc tu . dah laa bell , forget past . Look Forward .

3) So , skrg ni nak list sikit apa yang aku harapkan bila dah 18 ni :D

* Matured please ? haha . 
* Menghargai apa yang ada depan mata
* Mesti dah ada lesen bfre next birhday . HAHA
* Please laaa beli Ipod tu cepat sikit bell ? :P
* Of course , Im hoping for 9A's . (duhh result naa kua ni)

4) Im going to resign end of this month . So after this , wtch out everyone ! cause lepas ni hari hari aku nak ajak orang kuarrrrrrrrrr . HAHAHA . and berhati hati laa sesiapa yang dah ada lesen , silalah jadi driver aku . hahah . suka suka . but sedih nak tinggalkan nadia , wani , khalidah , heida , hzwani , ibrahim , yusz yang gilaaaa , hisyam . dyorg aaaa member kat sana yang bnyk happykan aku ohhh . aha .

5) skrg dah kul 2.38 am . pttnye dah tidur dah masa ni . tapi kalau aku tidur , cnfrm tak subuh aku esok . so baik online . okaylaa nak gi posting kattt blog private pulakk :) Night Reader(s)

-Amirahbell