Wednesday, March 23, 2011

4.39 PM , 23rd March 2011

Alhamdulillah , that's the only words that I can say . Aku bersyukur kerana pada hari ini aku masih diberikan kesempatan untuk menghirup udara nyaman . dapat pergi ke Semashur Seindah Nama pada pagi tadi . semua berjalan dgn lancar , sehingga Tn Hj Rafiei berjalan menuju ke dewan titiwangsa . dup dap dup dap . dan akhirnya result pun diumumkan . Tahniah atas kejayaan bersama , 54 orang mendapat straight A's dan 6 orang mendapat 9A + Congratulations Saviours ! Dari sudut lain , aku bukan lah tergolong dalam 54 orang yang mendapat semua A . Tapi aku still bersyukur . Ibu dan Ayah memanglah mengharapkan yang terbaik , tapi apakan daya , rezeki tiada , mereka redha . begitu juga aku . naseb lah sebelum ni dah dua kali dpt straight A's , masa Upsr dgn Pmr . Ibu sendiri ckp , dia terima seadanya , sebab Spm ni susah . Orang kata , sekolah sains , mesti score punya . eceh -,- taklah . aku hanya berjaya memperoleh 1A,4A-,1B,3C+ dan yang C+ tu semua sc subjects which is bio chem phy -,- Adesssssssssssss . so , bila dah tak dpt 9A , aku pun rasa im not suit to sit for enginee course . skrg ni aku ada beberapa choices , which is economy , accountancy , tessel , or paling mudah is DOMESTIC ENGINEER , which is in a malay we called as SURI RUMAH . hahaahahah . erm , sebaik laa aku dah nanges dari hari apa tah , jadi hari ni bila dah ada result depan mata aku takde lah sedih sgt . haha . Umm , okaylah . penat lah . bye bye :)