Wednesday, March 23, 2011

There's No More Tears and Smile With You Guys :(



Dear 5 Iman , all of us dah try our very best . tapi hanya sorang je yang dpt 9A 
which is Pak Wan . takpelah , at least ada wakil kan ? HAHA . erm ,
aku sayang korang semua !
thanks sebab persahabatan selama ni . lepas di bila dah dekat U , jgn lupa aku tau .
thanks sebab selalu bagi tunjuk ajar kat aku , nasihat aku tegur aku bila aku buat salah .
:)


Gambar ni masa last paper which is BIO -,- haha
sorry cikgu bio , saya tak dpt A untuk subject cikgu .
dan kepada rakan rakan saya ni , aku sayang korang !
perjuangan kita belum tamat . Dekat U nnt buat elok elok .
Kita boleh :D Thanks Bestfriends .


Okay yg atas tu , class-friends , lepas tu best-friends dan yang ni 
g i r l f r i e n d s :D ni rakan rakan satu dorm saya semasa asspeeamm .
haha , saya sayang mereka . erm dyorg lahh yang teman aku siang malam pagi ptg .
haha . makan tidur belajar semua sama sama :) suka suka *


AND AND LAST BUT NO LEAST ,
my dear siti hajar md nor :)
best friend forever . I love you babe ! haha .
thanks for those support , and of course goodluck in future .

I left Semashur , with those memorable memories 
 which I cant buy anywhere . Hope this relationship and friendship
will last long till forever . Goodluck in future my dearest 7th Saviours .
You guys are always deeply in my heart .

Love ,
-Amirahbell