Monday, March 21, 2011

After A Long School Holidays

Esok result keluar and , of course tahap kegembiraan sepanjang bercuti selepas SPM ni semakin berkurang dan pastinya tahap kerisauan , kesedihan meningkat . Kenapa ? Kita semua dah buat yang terbaik tapi belum tentu apa yang kita buat tu , betul di tangan pemeriksa , sebab ada skema jawapan -,- mungkin ayat kita tu betul , dan senang di fahami tapi dekat skema jawapan dia nak jawapan yang lagi tepat . maka dgn itu , jawapan kita mungkin salah mungkin jugak betul . kalau dapat pemeriksa yang okay okay lah kot , tapi kalau dapat pemeriksa yang depends on skema jawapan , mati katak lah aku -,- ini semua rezeki masing masing . ketakutan sgt melanda diri ini . orang lain takkan faham kenapa aku takut . mungkin org org yg akan amek result esok takutlah kan , dan rasa apa yang aku rasa . beberapa ketakutan yang aku rasai skrg ,

1) how Im gonna face my parents IF I didnt get straight A's
2) how Im gonna except the reality IF I didnt get straight A's
3) how Im going to be a role model for my adik adik IF I didnt get straight A's

Bukan aku ni org yang tak boleh terima qada' dan qadar . it is just , aku tak pernah lalui saat yang aku tak dpt straight A's -,- BAPAK BELAGAK WEHH KAU BELLLLLLL ! shut up . haha , bukan belagak . ni cuma luahan hati . selalu nya aku bila lepas dapat result periksa besar , terus di raikan , gembira gembira . tapi ! kalau kali ni sebaliknya ? hesh . aku tak tahu laaaa . adoy . okay , actually aku taklah target aku dpt 9A tapi aku just target six A's without C , D , and of course Failed . just A and B . If I manage to get six A's and above , I guess tht is miracle , totally miracle . Im not good in studies when Im in upper form . So kalau dpt 6A tanpa C , D dan Failed . tu kira hebat gilaaaa lah ! aha .

Erm , Risau risau risau :S Dah lah , kita tgk je esok macam mana . Doakan yang terbaik untuk saya .
To my 7th Saviours , hoping that batch number one in Malaysia pada PMR 2008 , akan menjadi batch terbaik dan batch number one in Malaysia pada SPM 2010 . Amin Ya Rabbal Alamin .

-Amirahbell