Saturday, March 19, 2011

Life is a journey


Yes , hidup ni adalah perjalanan . yang pasti
sepanjang perjalan ni kita akan jumpa dan kenal ramai orang .
pelbagai ragam . kkdg kita sendiri tak pasti adkh org yang kita 
kenal tu betul betul ikhlas untuk berkawan atau tidak kan ?
keikhlasan dan kejujuran dalam sesebuah perhubungan tu penting .
bg aku keserasian tu tak berapa nak penting . tapi tu bg aku lah ,
tak tahu org lain macam mana . haha . Well , msg yang hndk dismpkan 
adlah , tak payah nak hargai sgt org depan kita , sebab belum tentu
orang tu hargai kita macam kita hargai dia . dan jika seseorang tu
tak mampu bekorban untuk kita , nampak gayanya boleh ckp bye bye 
je lah dekat dia . kalau benda senang pun dia macam berkira apetah
lagi bila benda susa kan ? gaya entry aku ni macam aku ni seorg yang
selfish kan ? yea , aku mmg selfish . sebab aku dah penat jadi 
TAK SELFISH . haha . ape ape lah bell . yang pasti skrg ni aku
makin berhati hati dlm membuat sesuatu perkara , tak salah buat baik kat org
cuma buat berpada pada , tp jgn lah pulak buat salah kat org .
yang pasti , hidup ni hidup kita , so just lead yr own way . 
Erm , kalau ada sesiapa terasa , aku  mintak maaf lah . tapi 
entry ini hanya ditujukan pada seseorang -,- terima kasih 

:)

-Amirahbell