Thursday, March 24, 2011

Selamat Pagi , 9.45am 25th March

Baru lepas baca blog syu . entry baru dia inspired me supaya terus kuat semangat . semalam chat dgn huda , shida , call mirashera , msg dgn shaz . kami semua senasib , bak kata ibu mungkin ini satu petunjuk dari Allah agar kami semua gather balik macam dulu dulu , berjuang habes habesan macam masa Upsr , hingga kami semua dpt result yang bagus . Untuk result SPM ni , azam anise dgn izzat bernasib baik kerana memperoleh lebih banyak A's dari kami yang lain ni . Izzat pun skrg dah ada dkt UTP , which tempat yang aku nak gilaaaaaaaaaaaaaaaaaaa pergi . Takpelah . takde rezeki kot . So , aku dah decide untuk amek beberapa course , kira dalam senarai aku lahh , untuk UPU , aku apply acc/economy/tesl tapi ada satu tu aku selit jugak asasi kejuruteraan . HAHA , ttbe dpt ke siapa tahu :P and aku jugak apply untuk jadi cikgu . dan aku punya choices , ckgu maths sekolah menengah and rendah :) Wish me luck people . aku tak tahu lah macam mana lagi nak motivate diri aku . aku sumpah down gilaaa . tapi takpe , aku kena redha . semalam dga lagu the climb , lagu yang inspired aku gak , but aku nanges dga lagu tu :( okay skrg aku nak buat summary kenapa aku tak dpt A untuk subject subject berikut ,

Addmths B - module addmths 2009 aku tak siapkan , aku buat paper two je . paper one aku tak siap lagi .
Physics C+ - sebab memang aku tak fahammmmmmmmmmmmmmm -,- jujur aku ckp niii
Biology C + - aku suka tidur time Bio , bajet dah pandai -,-
Chemistry C+ - over confident masa jawab . ayo .

but , mestilah dkt ckgu ckgu ni aku ada buat silap jugak , aku terngumpat dia ke , terkutuk , terkata , dan semua tu jadi tak redha . kan kan ?

Summary seterusnya kenapa aku tak dapat A+ untuk 5 Subjects lagi

Bahasa Malaysia A , errr aku suka pergi koop masa kelas ckgu norlida -,- aku kata gi toilet padahal pergi koop . SORRY GILAAA CIKGU :(

Bahasa Inggeris A- , aku tidur time class teacher kala . teacher selalu marah aku . HAHA . tapi masa dah dekat dekat SPM , aku berusaha keras supaya tak tidur dalam kelas .

Mathematics A- , aku suka tidur masa maths jugakkkk . HAHA , aku buat kerja maths laju laju , lepas tu aku tidur . haha , teruk punya bell

Sejarah A- , aku borak masa kelas KOT . kalau nak kata aku tak buat kerja , aku buat lahhhh .

PAI A- , aku dah lah biro pai -,- malu betul tak dpt A+ . ni tak dpt maybe ada sekali tu aku lambat masuk kelas , and ustaz marah marah . budak 5 iman , siapa ingt time tu ? haha . time tu hari jumaat nak balik . err ,

bertimbun dosa aku dkt guru guru aku . itulah yang menyebabkan aku tersadai di perhentian ASSPEEAMM . sorry teacher for all wrongs . sorry for hurting you guys :( im so sorry . kepada semua orang ! ingt jgn ikut macam saya . aku rasa aku dah belajar gila gila dah masa SPM , tapi sebab kan benda benda kecik macam kat atas ni lah aku tak dpt 9A rasanya . redha . jadi ini semua pengajaran . dekat U , kena selalu bukak mata masa kelas , kena selalu zip mulut masa kelas , dan kena selalu gam punggung , supaya tak pergi mana mana masa kelas -,- HAHA dah lah , bye semua !

-Amirahbell