Wednesday, March 23, 2011

Haha so sad ! -,-

cita cita nak duduk di planta minyak takdpt -,- yang dpt hanya makan planta dgn roti . what kind of lawak you are trying to do bell ? HAHAHAHAHA . pagi ni aku sedih ! sumpah aku rasa down gilaaa . hesh , tahlah . aku rasa menyesal masuk sc stream , rupanya aku mmg takleh carry pun subject subject sc ni . hampeh gilaa . yelah , cuba bayang kann eh , semua subject sc aku C+ how bad it is kan ? rasa diri ni macam lopek gilaaaaa . wata betul lah . aku sedih , aku rasa macam dah tanak belajar lepas ni . aku macam grrrrrrrrrrrrrr . aku tak dpt terima ! okay okay mmg lah kena redha . tapi tapi dan tapi . okay macam ni laa , sesiapa yang ada dekat tempat aku kira yang senasib dgn aku akan faham macam mana perasaan aku . kan kan ? ha , dah la . aku malas lah nak fikir lagi . aku tunggu je laa U mana yang panggil aku nanti , kalau tak aku amek je lah STPM . bukan nya lopek pun STPM tu , itu still pelajaran :) dah lah , bye

-Amirahbell