Monday, April 18, 2011

Friends Part #1

Okay post pagi ni , adalah untuk sayang sayang saya ! hihi :)

1) Izyan Nafisa 


Nilah Best-Friend-Forever saya . haha :) I love you yan .
ktorg start sama dorm time form 2 , tapi time tu macam tak rapat pun
tapi bila dah tengah tahun macam tu baru rapat
selalu share story semua , gelak nanges gila gila sama sama
hihi . and , fyi dia adalah mama alkindi dan saya S/U nye .
means equal to PA dia lah kat al kindi tu .
Tapi dia jauh lagi pandai dari saya , aku bangga dgn kau yan !
dia ni belajar tasawwur , dia alim dari saya . hihi .
and , yang paling penting dia selalu sokong apa yang saya buat
and aku tegur if benda tu salah . thank you babe . 

:)

2) Aqsa Nadeea 



Meet Aqsa Nadeea :)
masa sekolah takde lah rapat gilaaaaa dgn dia ,
tapi still boleh ngam lah . selalu gak lepak ngn dia kat dorm
tp since solat hajat , hari tu kan aqsa ? kita macam rapat lah jugak
selalu sms semua , hihi . we share laugh and love <3
if ada problem pape selalu cite kat dia , dia adalah pendengar setia saya
selain dari Ili Amirah . hihi . erm , untk malam tadi , thanks gilaaa aqsa :)
aku cerita kat dia pasal dilemma aku . and , lega lepas cerita kat dia
dia nasihat semua , yeah aqsa 'it's a long way to go,think about our future'
hihi . aqsa ni dapat straight A's , hebat kan ? :D aqsa , nnt kalau gi oversea ,
jgn lupa aku doh
and goodluck jugak khamis ni , nnt dah lulus bawak aku jln2 . haha 

:)

-Amirahbell