Tuesday, April 19, 2011

Friends Part #2

Assalammualaikum :)
Semakin hari semakin busy , so hari hari saya dah tak sama macam dulu dah . yelah kalau dulu boleh online sampai kul berapa , kira macam lama lama lah . tapi skrg , tidak lagi . busy memanjang . order Alhamdulillah semakin bertambah setiap hari . hihi . Umm , And of course , I Miss my Best-Buddy-Forever which is Siti Hjr


Hajar busy bekerja skrg , so macam dah lama tak dpt
nak calling calling hari hari . takpe jar , aku faham je doh .
hihi . kerja rajen rajen yea :)

wink wink , next korang rasa aku nak cerita pasal siapa ? har-har . jeng jeng jeng 


ha bell -,- poyo gilaaa intro kau . erm , I miss the old you :(
cewah , bukan lah nak kata kau dah berubah ke apa ,
just , dah lama tak contact semua . okay fellas ,
meet Amar Afbiat . ni pun salah seorang kawan baik jugak .
tapi aku harap dia tak baca ni , sebab segan ! hahahah . 
eh dah lah . aku dah tak larat nak merepek . Bye korang !

-Amirahbell