Tuesday, April 19, 2011

Maaf,saya rasa saya perlu tules entry kedua untuk pagi ini :/

haha , okay okay macam ni ehhh . bila semua orang tga busy dgn kereta , I mean tak kesa lah dah ada lesen ke , still tga belajar ke , aku pulak tak minat dgn kereta . ada tak orang yang akan kata aku ni tak normal bila ckp macam ni ? har har . okay okay macam ni , bukan tanak or takde keinginan lansung tau , it is just aku ada beberapa sebab kenapa aku jadi macam ni :

1) saya sayang bumi ! HAHAHA , bajet sgt ke bila aku kata macam tu ? hihi .
2) errr , aku setakat ni banyak sgt belanja , kalau lah aku dah ada kereta ,
    korang rasa duit aku makin kering tak ?
3) aku sgt suka berjalan , jadi kalau aku dah ada lesen , korang rasa nampak tak muka aku kat rumah ?
4) aku takut akan kegagalan actually , since aku failed test comp dua kali , aku rasa macam aku takde luck dgn  bab kereta kereta ni , eventhough mira dgn botet dah bg aku contoh contoh test tu , tapi akuuuu oh tidak , aku dah buat , tapi ada je benda yang macam sekat aku supaya tak pergi re-test . asek tak sempat je .

korang terima tak alasan aku ? hihi . bye fellas