Thursday, June 23, 2011

Meneruskan hidup tanpa menoleh

Assalammualaikum :)
Im coming home coming home tell the world Im coming home !
let the rain washed away all the pains of yesterday <3

Gombakkkk ! tunggu saya , sabtu ptg InsyaAllah saya akan berada di gombak . ouh sumpah rindu gilaaa eventhou takde lah homesick sgt , but mestilah rindu kat ibu ayah adik adik ice blended pasar mcd karaoke coffee box :( semalam dah genap sebulan dah duduk kat KMS , people , again i would like to tell that im very happy staying here ! saya sunggu dan sangat berbahagia di KMS , Alhamdulillah . semua nya dah berubah and of course , Ill never be the same if we've ever meet
again :)

dan kepada si dia ,
saya lepaskan awak untk seketika dengan rasa rela hati dan redha . eventhou keputusan ni mcm entahlah betul ke tak tapi awak pun dah gantungkan saya dari keadaan sebenar dan realiti nya kita sama sama ego tana betulkan kesalahan masing masing , saya faham saya akui im NOT the one for you . im sorry . andai jodoh ada , kita akan bersatu jugak nanti . i really heart you since 13th June 2010 till forever .

p/s : esok Jpp , lepastu GOMBAK ! :D

Lotsa Love,
-Amirahbell