Tuesday, June 28, 2011

As the time passes .

Assalammualaikum :)
I miss you blogger . haha ! well,takde lah lama sgt tak update kan . just tak macam dulu lah hari hari update . skrg ni busy memanjang eventhou ada je broadband and lappy dekat bilik tu , and also kat bilik pelajar pun ada je pc . tapi masa mmg mencemburui doh . haha . busy busy pun seriously having fun kat sini oh :) thank you Allah . masa berlalu dgn cepatnya kan ? sedar tak sedar dah sebulan duduk sini , dah macam aku go through nanges gelak tension semua ada . but still eventhou macam macam org aku kenal kat sini STILL , i cant forget my Seventh Saviours oh :( I miss them a lot . semalam msg aqsa , woot rindunya . dia kata dia sedih bila aku sms dia , rindu nak dga lawak loser aku lah tu :P winkwink . aku rindu hajar , yan , ili , botet , mira , ejad , yaya , syu , hanyn , rad , 5 Iman dan lain lain . Erm . hafidz pun aku takleh lupa :( sedihnya dah dekat 2 minggu tak contact pape . woot rasa macam down tp nak tanak life must go on as I promised bfre , Ill never be the same if we ever meet again . okay ? ha,nak bercerita pasal gombak pulak kan , si ika ni hari tu msg aku semua . dia tension kat sana . hesh kesian kawan aku yang sorang tu , takpe ehh nnt balik gombak jom kita gi coffee box and karaoke ye sayang ? jgn sedih sedih dah . hee . erm okaylah nothing much to say . tapi nak cakap mood hari ni : ngantuk,sejuk,malas,kerisauan semua ada -..- HAHA . bye fellas :>