Tuesday, July 26, 2011

Lagi beberapa hari je -,-

Assalamualaikum :)
yeah masa berlalu dgn pantasnya ! dah dua bulan tau stay kat KMS ni . wootwoot . tp this week bermula dgn kesedihan -,- khairul akmal , left us for the scnd time . dia skrg dekat IB . under france . naseb baik terserempak dgn dia dekat orion hari tu , kalau tak aku sendiri tak tahu . hesh , dia kata tanak jumpa ktorg sbb dia sedih . just dia pesan bgtahu kat 7S yang ada kat KMS ni , and bila aku bgtahu dorang yang lain , dorang semua sedih . mosh siap nanges lagi . nampak betapa kuatnya born 7S tu? mana mana kita pegi , 7S tu tetap satu dalam sejuta , :') okay next , semalam pun duk nanges nanges jugak cause adolah kan . tapi rupanya semua tu mcm salah faham je . hesh , rasa marah tu mmg still ada , tp tak mampu lah nak luahkan dgn kata kata , takut kang jadi lagi besar pulak mcm aku gaduh dgn amir hari tu . erm . dah lah malas nak fikir pasal semua ni , SERABUT ok? haha ! erm , just nak ckp skrg bell dah semakin kuat , sebab dulu kalau stress nanges macam org nak pengsan , skrg tak mcm tu dah . skrg kalau nanges pun beberapa titik je :P haha , ni semua sbb? sbb DIA . thank you weh , seriously kau bnyk tlg aku , thank you untk kekuatan yang kau berikan kat aku . okay okay berbalik kepada title posting . a few days to go before UPS . Ya Allah takutnya aku . hesh . goodluck untk diri sendiri , InsyaAllah at least 3.2 Amin :) kalau ikut hati bnyk gilaa benda nak tules tp tak larat nak menaip . okaylah , sorry for the bored posting . I love you fellas , chiow

-Amirahbell