Saturday, July 23, 2011

Weh weh rindu gilaaaaa :(


Di Sini Lahirnya Sebuah Cinta ,
Yang Murni Abadi Sejati :)

*The Seventh Saviours 


Weh sumpah rindu gilaaa masa SPM :(
Ingt tak semua benda yang kita buat sama sama ?

*Ahli ahli Ar Razi Satu (SPM)


Paling rindu apa tau? Time tangkap lebah tu !
Sape ingt lagi? hihi . Sape rindu Sir Othman?
Angkat tangan :D saya saya !

*5 Iman 


Ungu itu tanggungjawab kami 
Okay , sy sgt rindukan baju rasmi PRS saya 

*Pembimbing Rakan Sebaya SEMASHUR 


Immune dgn number dua . haha .
Sumpah rindu nak lepak dgn korang semua :(

*Al Kindi Gemilang 


Wahhh rindunya nak main hoki ,
Rindu nak cheer ! , hesh rindu gilaa doh :(

*Semashur Hockey Team 


"For all the things Ive done and said 
For all the hurt Ive caused of you
I hope you will forgive me baby
Cause that wasnt what I meant to do"

Since 13th June 2010 ,
and now , TERGANTUNG .

why? :( Eventhou sedang belajar lupakan awak ,
sedang belajar hidup tanpa awak , tapi yang pasti
saya takkan pernah lupa awak , seorg lelaki
yang pernah hadir dalam hidup saya ,
kebahagiaan , kasih sayang awak , semua saya dpt rasa 
terima kasih untk semua  ini . apa yang berlaku
skrg mmg salah saya . saya harap kemaafan untuk sy still ada .
Sy janji sy akan pergi jauh dari hidup awak .

*Mohamad Hafidz 


Semashur , I miss you ! :(
-Amirahbell