Monday, August 22, 2011

Boleh tak nak buat post poyo sikit? hihi

Assalamualaikum :)
Kalau korang baca sampai habes , korang akan tahu kut siapa orang yang dimaksudkan ni . hihi . Macam ada orang yang baca pulak ken ? :P Erm , Mohamad Hafidz Bin Mohd Badzli Shah , Terima kasih untk perkenalan yang cukup indah . kita mula jadi rapat since 19th Feb 2010 , then semua tu bertukar jadi lain bila awak luahkan perasaan awak , saya terima diri awak even awak lagi muda dari saya ! hihi , since 13th June 2010 , takde orang dah dapat replace awak . Terima kasih sebab sayangkan saya , terima kasih sebab jaga saya dgn baik , terima kasih sebab pernah bawak sy jumpa parents awak , terima kasih untk semua benda ! seriously , semua benda bahagia :) even ada lah masalah jugak , tapi kita kan kuat and kita dapat face semua tu sama sama , Alhamdulillah . tapi , since masuk 2011 , kita macam dah renggang , yelah masing2 dah jauh kan . dan saya admit apa yang happend skrg salah sy , sebab kekurangan rasa percaya dekat awak tu . saya tahu awak susah nak maafkan saya tapi takpe saya tak salah kan awak pun , saya yang tak tahu nak hargai awak . maafkan saya yeah . saya tahu sekarang awak dah ada hidup baru , congrats , Im happy for you :) Susah nak lupa , tapi saya akan belajar hidup tanpa awak , saya akan belajar hidup atas kaki saya sendiri . Erm , tapi sayu sgt lagi lagi dah masuk ramadhan , tahun lepas hari hari awak beli makanan untk saya , tapi tahun ni semua saya beli sndr , macam macam sy hilang bila awak dah takde depan saya . Erm , takpelah semua yang berlaku ada hikmahnya kan :) saya tabah saya kuat , awak tak suka tgk sy nanges kan ? so sy takkan nanges dah ! hehe . erm , jaga diri tau . kalau saket , makan ubat yeah . okaylah byebye :')

-Amirahbell