Thursday, August 25, 2011

Ramadhan , Saya pasti rindukan awak :(

Assalamualaikum .
Haha , adakah org akan ingt aku menulis tentang seseorg bernama Ramadhan ? hihi lain orang , lain pandangannya kan :P tak tak , Ramadhan yang dimaksudkan dalam erti kata lain adalah bulan puasa . Erm , eventhou secara jujurnya , takdelah beribadah bersungguh sungguh time ramadhan ni , teruk betul kau bell -.- tapi still , ramadhan akan dirindui :( sedih dgn diri sendiri , sebab teraweh tak penuh pun , tahajud pun tak buat hari hari . Umm .

Beberapa hari lagi dah nak raya ni , yang pasti 1 Syawal tahun ni akan ada kelainan , ada sedikit sayu dari 1 Syawal tahun lepas :/ Kenapa kenapa ? haha . Takpelah , itu akan dicerita pada 1 Syawal nnt , saya janji okay :) Umm . Hari ni nak iftar di luar dgn a part of 7S . Hopefully selamat pergi balik nnt . tapi dari dua hari lepas duk tak sehat , semalam dah demam . then malam tadi call dia , dia cakap macam ni "kalau ikutkan tanak bagi kau keluar , dah lah tak sehat" haha , gelak je lah aku . amek berat jugak kau pasal aku en ? haha , thanks kawan :)

Task pagi ini : Kupas bawang sambil menanges -..-
Sbg balasan : Nenek dan Ibu kena bagi duit raya lebih ni sebab air mata syawal saya , dah habes time ramadhan ke-26 ni . HAHA .

Chiow ,
-Amirahbell