Wednesday, October 19, 2011

What is the most important qualities in any relationships ?

Okay , candidate A you may begin now . okay on that particular time , the whom I need the most was my mum :/ whoa , cuaksss gilaaa masa muet 18th baru ni , aku nanges bagai malam bfre test tu , masuk masuk bilik ujian , buat muka confident haha eceh . tapi tgn geletar gilaaa . bila examiner suruh mula , aku dgn confident nya ; "good morning in my opinion bla bla bla . . ." and Alhamdulillah berkat practice , berkat doa ibu ayah my confident level increased in each seconds . whoaa . bila part discussion paling masyuk . Alhamdulillah , lancar semuanya :) thank you Allah . tapi tulah , sekarang tinggal tawakal je . dah buat yang terbaik kan ? InsyaAllah ada rezeki adalah tu .

Okay esk first day of PSPM derr . okay tambah lah cuak gilaaa aigoo aigoo . haha . this week busy buat chemist je . sebab sungguh risau akan chemis saya even tu paper last , maaf physics math dan sc comp tertinggal awak pulak kan ? sorry sungguh haish . erm , esk paper english . hari ni , relaks sikit je lah sebab esk english . td dah buat latihan , ni break kejap :P hoho .

Erm , Ya Allah terima kasih atas pertemuan yang cukup indah antara aku dan dia terima kasih atas saat saat indah yang kami lalui bersama , even just kawan baik tapi still ada sikit lah perasaan tu , aku akui . tapi skrg rasanya dah jelas nyata dan terang , i need to leave you behind . dari aku terus syg kau , baik aku blah je kan ? dari terus memendam rasa ni , baik aku pergi . aku ikhlaskan persahabatan kita selama ni . lepas ni , aku dah takkan kejut kau macam biasa kot . yang pasti ramai lagi yang menanti untuk jadi jam loceng kau . Good luck yeah , jaga diri .

okay satu post dgn 3 cerita berbeza . selamat membaca !
love , -bell :)