Friday, November 30, 2012

It's already at the end of November!

Assalamualaikum :)

Bismillahirrahmanirrahim
This is the latest post since my last update. It's quite longggggg time ago! Fuhh. Been busy all the time. Well, Alhamdulillah masih di beri kesempatan untuk menyedut udara segar dan berpijak di muka bumi milik Allah ini. Theres too many things yg happend, but Im still thanks Allah for always be here w/ me. So, Niners mengalami nasib yg sama dengan harimau malaya masa harimau malaya menentang s'pore hari tu. I didnt mean that kekalahan Niners adalah 100% salah coach, maybe jugak latihan and chemistry kami yg tak sampai ke tak tahu lah. macam2 kemungkinan ada. Dah sampai situ saja rezeki ktorg. Ktorg redha benda tu. Dalam kekalahan yg sebegitu rupa, kami belajar banyak benda baru. dan aku sendiri, bersyukur sebab Allah temukan dengan kawan2 futsal ni, they always make my day! Alhamdulillah. 

Bukan aku tidak mahu toleh kebelakang, tetapi aku terus mara ke hadapan tanpa menoleh kebelakang kerana terlampau banyak kekalahan dan kesedihan yg aku alami di masa lepas, namun aku tetap mengambil semua itu sebagai pengajaran dan aku akan pastikan apa yg aku dpt pada masa akan dtg pastinya lebih baik dari masa lalu. Kehidupan lepas mengajar aku siapa benar, siapa yg berpura-pura dan siapa yg salah, itu semua aku sudah lali. Sesungguhnya, aku tidak mahu lagi tewas dengan air mata yg merugikan diri. Aku mahu terus berjuang di muka bumi Allah ini. Meskipun ada air mata yg mengalir kelak, ianya hanya untuk orang-orang yg tersayang dan kerana Allah. Ya Allah, bimbinglah aku ke jalan yang benar dan jalan yg lurus yg Engaku redhai. Temukan lah aku dengan dia yg terbaik, yg mampu membuatku semakin mencintai Mu hari demi hari Ya Allah :')

Salam Jumaat, 
-Amirahbell