Tuesday, December 4, 2012

Hello December !



Assalamualaikum :)


Bismillah , hello december! Well, semua benda berjalan lancar setakat ini. Alhamdulillah. Cuma skrg banyak benda nak kena settle. dengan nak exam lagi. Ya Allah I need You to lead me to right path. Exam nak dekat, Ya Allah aku berharap Engkau berilah aku kekuatan :') Wish me luck people! 

Sekarang ni, semua orang busy. dah jarang dapat makan sama sama dengan ana azleen jah mutt alia bie. kalau makan pun bukan semua org ada. Sedih :/ Erm. Ya Allah, eratkanlah ukhuwah antara kami semua. Amin :)

Erm, sedih lah. terasa hati dengan dia. dia boleh hantar msg kat yg lagi sorang tu. tapi kat aku, tak pun. mungkin mmg takde chemistry kot antara ktorg. takpelah. Ya Allah berilah petunjuk kepada ku. Erm. Allah beri kekuatan. tempat untuk aku memohon yang terbaik. Sesungguhnya Allah tahu apa yang terbaik buat ku Ya Allah.

Doakan saya ye semua readers!
Nothing much,
-Amirahbell